Carta de Movember al BUC

Us fem arribar la carta enviada per Jaime Lanza, en nom de Movember Spain a la Directiva del Club arran de la celebració del Mo-Tercer Temps el proper dissabte 19 en el marc de l’homenatge a Josep Gallardo. La Junta es de l’opinió de que tots i totes els que formem part del BUC en som partícips d’aquesta iniciativa solidaria, motiu pel qual  voldríem compartir-la amb vosaltres i fer-la extensiva no només a la Directiva, si no també a tots els socis i aficionats del BUC:

Estimados Directivos del BUC; Desde Movember Spain queremos agradecerles profundamente el apoyo y confianza que han demostrado en Movember.
Desde sus inicios en 2003 el rugby siempre ha estado muy vinculado con Movember Foundation realizando acciones tan significantes, bonitas y altruistas como la que están realizando sus chicos del BUC. Grandísimos deportistas ceden su imagen a la campaña promoviendo la discusión pública y privada y sensibilizando a los hombres con respecto a su salud tantas veces aparcada.
Déjennos, por tanto, agradecerles sinceramente su apoyo y consideración tanto a la campaña que está llevando a cabo su equipo como a nosotros mismos. Movember crece gracias a personas como ustedes. Estamos a su entera disposición. Un saludo y nuestro reconocimiento más sincero a su labor“.
Ara hem de convertir-ho en una festa i pujar dissabte a la tarda a la Foixarda a disfrutar del rugby i d’un Tercer Temps molt especial. Gràcies a tots i totes per fer-ho possible, ens veiem a la Foixarda!

Partners

Contacte

info@buc.cat

646 63 22 90

Camí de la Foixarda, 20-26, 08038 Barcelona

Instagram  @buc1929 Twitter  @buc1929

Informació

Barcelona Unversitari Club - Rugby